Jei Microsoft Word ar Excel dokumentuose laikote svarbią informaciją, ir nenorite, kad kiekvienas priėjęs prie kompiuterio galėtų ją pamatyti, galite dokumentus greitai ir efektyviai apsaugoti nuo pernelyg smalsių akių. Štai kaip tai padaryti vos per keletą sekundžių.
Kaip Word ar Excel failui uždėti slaptažodį
Pirmas dalykas, kurį turite padaryti, norėdami uždėti slaptažodį MS Excel ar Word dokumentui – atsidarykite failą, kurį norite apsaugoti.
Tuomet viršutiniame meniu rinkitės File, o jame – Info (paprastai šis punktas ir būna atidarytas, paspaudus File).
Jei slaptažodžiu norite apsaugoti Microsoft Word dokumentą, tuomet Info skiltyje rinkitės Protect Document >> Encrypt with Password.
Jei slaptažodžiu norite apsaugoti Microsoft Excel dokumentą, Info skiltyje rinkitės Protect Workbook >> Encrypt with Password.
Atsidariusiame lange įveskite norimą slaptažodį. Paspaudus mygtuką OK bus prašoma įvesti tą patį slaptažodį pakartotinai.
Dar kartą įvedus slaptažodį, ir paspaudus OK, Info lange matysite, kad failas apsaugotas.
Nuo šiol kiekvieną kartą, kai norėsite atidaryti failą, bus prašoma įvesti slaptažodį. Iki tol failo turinys bus nematomas.
Uždėję slaptažodį nepamirškite išsaugoti pakeitimus (Save).
Kaip nuimti slaptažodį nuo Microsoft Word ar Excel failo
Visų pirma, norint nuimti slaptažodį nuo Word ar Excel failo, turėsitė jį atsidaryti. Taigi, ir suvesti esamą slaptažodį.
Tuomet norėdami slaptažodį pašalinti, turėsite atlikti tuos pačius žingsnius, kaip ir jį uždėdami (File >> Info >> Protect Document/Workbook >> Encrypt with Password). Vienintelis skirtumas – turėsite palikti slaptažodžio laukelį tuščią. Tuomet išsaugojus pakeitimus jūsų failui bus panaikintas slaptažodis.
Parašykite komentarą